Comunicat privind activitatea şi modalităţile de plată online a serviciilor prestate de S.A. ,,Apă-Canal Chişinău”, în vederea prevenirii contactării și răspândirii virusului COVID-19

0
30

În contextul declarării pandemiei SARS-CoV-2 (denumirea oficială pentru noul coronavirus este sindrom sever respirator acut coronavirus 2, iar denumirea pentru boala pe care o provoacă este COVID-19) de către Organizația Mondială  a Sănătății şi a stării excepţionale de urgenţă pe teritoriul Republicii Moldova, precum și în baza experienței țărilor grav afectate de evoluția virusului și a măsurilor care au avut impact pozitiv în limitarea răspândirii acestuia, administraţia S.A. „Apă-Canal Chişinău” a luat toate măsurile necesare în vederea prevenirii răspândirii virusului, precum şi pentru a asigura, în condiții de siguranță, continuitatea serviciului și funcționarea sistemului de alimentare cu apă și de canalizare în toată perioada următoare.

Cu toate că în incinta Operatorului au fost instituite măsuri preventive, prin care accesul este restricționat, birourile şi serviciile care au activitate de relaţii cu publicul se ocupă în continuare cu promptitudine de solicitările clienților.

În scopul respectării unor măsuri de prevenție și protecție a sănătății și integrității fiecărei persoane care vizitează Centrul comercial de asistenţă clienţi, activitatea centrului se realizează în program cu flux de acces redus.

Astfel, Furnizorul recomandă și încurajează consumatorii săi, ca în perioada următoare să utilizeze variantele de plată online a facturilor pentru serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare, reiterând despre existenţa posibilităţii de achitare a facturilor cu termen valabil, precum şi a celor cu termen expirat  prin intermediul internet banking-ului oferit de băncile comerciale și de contactare la distanță a S.A. „Apă-Canal Chişinău” pentru orice sesizare, pe care doresc să o comunice.

În scopul identificării alternativei vizitei Centrului comercial și asistență clienți, consumatorii se pot adresa la numerele de telefon: 022 256 634; 022 256 828; 022 256 939; 022 857 826 şi în scris, accesând pagina web oficială www.acc.md (rubricile „Contacte”, „Servicii”, „Consumator”, „Lucrări de reabilitare” etc.).

De asemenea, angajații Departamentului dispecerat răspund non-stop la numerele de telefon: 0 22 256 666; 022 256 777.

Reamintim tuturor locuitorilor mun. Chişinău, că una dintre principalele reguli de urmat pentru a se proteja de virusul Covid-19  este spălarea în mod repetat a mâinilor cu apă și săpun! De aceea, societatea noastră a luat toate măsurile pentru a asigura furnizarea apei în regim continuu și în condiții de siguranță.

acc.md

Advertisement

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here