AGENȚIILE DE PUBLICITATE ȘI PRIMĂRIA CAPITALEI VOR ELABORA UN CONCEPT DE DEZVOLTARE A PUBLICITĂȚII STRADALE

0
28

Agențiile de publicitate din R. Moldova sunt deschise și dispuse să discute cu Primăria capitalei despre o viziune de durată privind dezvoltarea armonioasă a domeniului publicității stradale.

Despre aceasta a vorbit Andrei Jicol, reprezentant al Asociației Agențiilor de Publicitate și directorul portalului ALOCAPITALA.MD în cadrul emisiunii de la postul TVC21.

Andrei Jicol este de părere că orașul Chișinău are nevoie de regulă, inclusiv în acest domeniu.

Este  nevoie de o viziune,  de o politică clară, deoarece resursele de publicitate înseamnă investiții costisitoare. Considerăm că este necesară o viziune clară a Primăriei pe o durată de zece ani, pentru ca oamenii să poată investi în domeniu, respectiv să creeze locuri de muncă, să achite taxe la buget. În același timp,  cetățenii trebuie să se simtă confortabil în oraș, deoarece publicitatea nu trebuie să creeze disconfort  vizual și să blocheze clădirile. În principiu, orașul nostru are acest potențial. Pot să mai spun că, casta agențiilor de publicitate este destul de profesionistă și nu aș vrea să confundăm agențiile de publicitate profesioniste, cu tradiții și experiență,  cu „barbarii cu bâtele”,  care au pus panouri acolo unde trebuie și unde nu trebuie, sau cu cei care au acoperit fațadele în întregime”, a precizat el.

Andrei Jicol a mai spus că, mediul de afaceri are nevoie de stabilitate, iar abordarea maximalistă, de a lichida tot, este greșită.

Primăria este constructivă și cred că rezultate vizibile vom vedea deja în scurt timp”, a conchis el.

Viceprimarul capitalei Victor Chironda a spus că, Primăria nu planifică să scoată toată publicitate stradală.

Noi suntem deschiși  pentru proiecte comune, să discutăm cu agenții economici din domeniu să vină cu un concept, o viziune”, a precizat el.

tribuna.md

Advertisement

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here