Centrul comercial și asistență clienți – mai aproape de consumatori!

0
693

S.A. ,,Apă-Canal Chișinău” a deschis uşile unui nou Centru comercial și asistență clienți, menit să asigure o relație directă consumator – furnizor.

Noul Centru este dotat cu cele mai performante tehnologii informaţionale pentru deservirea rapidă a clienţilor.

Astfel, începând de astăzi, 13 februarie curent, angajații Centrului vor acorda tuturor consumatorilor consultanţă în vederea soluţionării tuturor problemelor ce țin de competența furnizorului de apă, dar cel mai important lucru este, că nu se vor mai forma cozi la ghișeele Centrului.

Noua clădire este mult mai spațioasă și comodă ca cea veche, fiind dotată cu un post terminal, astfel, că fiecare persoană își va lua tichetul și se va apropia de ghișeu, atunci când numărul său va apărea pe ecran.

Mai mult, în sală este instalat un televizor, pe ecranul căruia clienţii vor putea viziona spoturi video despre activitatea ACC, informații utile sau, pur și simplu, vor asculta o muzică bună.

La deschiderea Centrului comercial și asistență clienți a fost prezent și primarul general interimar, Ruslan Codreanu, care a declarat că pentru orice întreprindere municipală care prestează servicii în prin plan trebuie să fie confortul consumatorilor. ,,Vreau să fă felicit pe toți cu inaugurarea Centrului și vreau să îndemn să fiți mereu binevoitori și amabili ci clienții, astfel încât consumatorii să fie nu doar deserviți rapid și calitativ, dar să fie mulțumiți de atitudinea angajaților ACC. Și ori de câte ori se vor întoarce la voi să vină cu plăcere”.

Directorul general al S.A. ,,Apă-Canal Chișinău”, Valeriu Meșca, a menționat, că inaugurarea acestui Centru face parte din reformele menite modernizării furnizorului de apă în scopul sporirii calităţii serviciilor prestate. ,,Pentru o companie pusă în slujba oamenilor, consumatorii noştri sunt foarte importanți. Astfel, pentru clienții noștri – persoane fizice sau agenți economici, compania S.A. ,,Apă-Canal Chișinău” a implementat un sistem complex și eficient, o structură specializată în relații publice, care va sta la dispoziția tuturor celor care au nevoie de informații sau de consultații. Toți doritorii o pot face prin intermediul telefonului sau direct aici, la Centrul comercial și asistență clienți. Faptul că ne vom afla permanent în dialog deschis cu clienții, ne va asigura intervenţii prompte acolo, unde e mai mare nevoie și astfel, vom putea evita unele situații de avariere. De asemenea, vom veni cu soluții de remediere a problemelor semnalate de către consumatori”.

În cadrul Centrului comercial și asistență clienți vor activa 11 ghișee și 3 case. Tot aici, vor activa doi angajați care vor primi contoarele pentru verificare și reparație. Concomitent, vor putea fi deservite câte 16 persoane. Aici consumatorii vor putea obține răspunsuri la orice întrebare ce ţine de domeniul alimentării cu apă şi de canalizare, începând cu solicitarea de obţinere a Avizului de branşare/racordare, coordonarea proiectelor de construire a sistemelor de alimentare cu apă şi de canalizare, perfectarea contractelor privind serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare şi terminând cu achitarea facturilor pentru serviciile prestate, taxelor pentru verificarea contoarelor etc.

În funcţie de solicitări, atât consumatorii casnici, cât şi consumatorii noncasnici (agenţii economici) se pot adresa la ghişee şi depune cereri privind modificarea adresei pentru factură, pentru corespondență, solicitări privind debranșarea de la rețelele de alimentare cu apă în perioada lipsei din țară sau încetarea temporară a activității întreprinderii, cereri privind reeșalonarea datoriei (achitare în rate), eliberarea facturilor pentru eliberarea Avizului de branşare/racordare a instalaţiilor interne de apă şi canalizare la sistemul public de alimentare cu apă şi de canalizare, eliberarea procesului-verbal de pregătire pentru exploatarea PERMANENTĂ a instalaţiilor şi reţelelor de alimentare cu apă şi evacuare a apelor uzate (F-5).

De asemenea, consumatorii pot depune cereri pentru sigilarea/desigilarea nodului apometric, resigilarea după înlăturarea scurgerii, dar și solicitări privind ajutorul tehnic în vederea înlăturării scurgerilor pe reţeaua (conducta) aflată în gestiunea consumatorului (contra plată).

Tot aici există și un punct de recepție a contoarelor de apă pentru verificare metrologică şi reparaţia acestora.

Amenajarea și utilarea noului Centru comercial și asistență clienți a costat circa 3,3 mil. lei, surse proprii ale furnizorului de apă.

Advertisement

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.